Anmäld till utställning…

Ok…..då har jag anmält oss till SSRK.s utställning i Gustavsberg/Uddevalla 29 augusti. Jag är redan nervös 🙂 Hur ska det gå för vårt busfrö??? Ska hon nocka domaren när hon hoppar upp för att pussas?? Sixten ska också vara med. Ska bli kul!! Har ju aldrig vart sugen på att ställa ut men det kan vara roligt att prova i alla fall. Blir första gången både för mig och för Siri. Jag har besökt ett fåtal utställningar och kan ingenting om hur det går till 🙂

Helgen har vart bra, vi har vart ute i skogen med Helena och Abbe. Plockat både svamp och blåbär. Idag har jag och Kristian 1-årig förlovningsdag så vi har just vart nere på Skräcklan, på den plats där vi förlovade oss. Asta fullkomligt älskade att bada där och idag upptäckte även Siri denna perfekta badplats. Hon fick apportera sin boll några gånger. Hej va de gick!! 🙂

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Anmäld till utställning…

  1. Åsa Iletorp skriver:

    Hej!
    Vad kul att ni anmällde till Gustavsberg! Då ses vi där. Syskonen Umbala och Hebbe är också anmälda.
    Kram

Lämna en kommentar