Regn, regn, regn….

Favorit sovplatsen...

Idag har det regnat hela dagen. Mamma har passat Siri på fm då jag var iväg på möte och  de har blivit genomblöta flera gånger om. Så tråkigt, vart är sommaren? När jag kom med bilen så var mamma och Siri ute på gräsmattan, hon blev överlycklig när jag klev ur bilen och galopperade fram till mig. Härligt att komma hem, tyckte jag =) Nu ska jag vara kompledig imorgon och Kristian är kompledig torsdag + fredag, sedan går jag på semester!!

Idag har Siri hälsat på några av grannarna som sett oss på gården. Alla tycker att hon är så söt….                                                         Vi har fortsatt med koppelträningen och det går bra. Tog en liten sväng på trottoaren idag med, ca 20 meter. Siri tyckte det var roligt att vara lite på upptäcksfärd =)

Raska steg mot husse

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar