Phu!

Nu är jag och Siri just tillbaka efter vår längsta promenad ever; 2 tim 15 min. Har hittat en härlig väg. Fast det blev inte som jag tänkt för det skulle finnas en traktorväg att ta av på  för att få till en runda och komma tillbaka hem. Men hittade aldrig den vägen 😦 När vi promenerat längs grusvägen i drygt 1 timma utan att hitta den så kände jag att det var bäst att vända tillbaka hem. Kollade på kartan nu och jag ska ha passerat traktorvägen. Får kolla extra noga nästa gång 🙂 Siri sover i alla fall som en stock nu och lär så göra hela kvällen!

Inser mer och mer för varje dag som går hur underbart vackert det är här ute i Siviken. Och hur underbart det är att bo på landet. Lugnt och stilla 🙂 Blev inte lite förvånad när vi plötsligt mötte en kvinna som kom joggandes längs grusvägen…hihi..

Imorgon ska vi på ringträning tillsammans med Zixten och Annelie. Ska bli spännande, har aldrig varit på det innan. Får väl se sen om jag ska ställa Siri igen. Men gör det mest för att det är bra miljöträning.

Nu blir det kvällsmat 🙂

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar